Merhaba ben Furkan Mühendislik okuyorum. Udemy platformunda siz değerli makerlara bildiğim bilgileri paylaşmak istedim.2018- 2019 arasında ar-ge ile çalıştım .Ar-ge den ayrıldığımda kendimi daha çok nasıl geliştiririm .nasıl iyi bir mühendis olurum diye düşünmeye başladım.Hep kendimi hem iyi bir mühendis hem de iyi bir girişimci olmak istedim.Aslına bakacak olursak birçok kez girişimcilik konusunda başarısız oldum:). fakat yılmayarak devam ettim ve devam etmekte ısrar ediyorum.Sizde ne kadar kodlama üzerinde ısrarcı olursanız elbet sizde kodlamayı çözeceksiniz en kısa zamanda başarılı olacaksınız sizlere kendimden çok fazla inanıyorum.Sizlerle ilerleyen zamanlarda ARDUİNO'nun en üst düzey projelerini çekeceğim hemde sizlere yaralı olacak.bu proje aklımda fakat söz vermiyorum eğer ki rasperry pi kartında kendimi az daha geliştiririrsem birlikte cep'te taşınabilen bilgisayar yapabiliriz. Linux işletim sistemine sahip .Sevgiyle kalın makerlar:)