مبرمج جافا سكريبت فى أوراكل أبكس وعملت الكورس ده عشان اعلم غيرى استخدام جافا سكريبت فى أوراكل أبيكس باحترافية .
اتمنى أن الكورس بتاعى يفيد عدد كبير من الناس وده الهدف الأساسى منه.
باشتغل لغات برمجة كتير وأكتر حاجه بتسعدنى لما حد يسألنى عن البرمجة وأعرف أساعده. وممكن تتابعو قناتى عاليوتيوب أو صفحة الفيس بوك أو التيليجرام للتواصل معايا و ده بيسعدنى جدا لو أى حد محتاج مساعدة أقدر أقدمهاله.