Merhabalar; Yaklaşık 7 yıldır Unity ve C# ile oyun geliştirme konusunda kafayı bozmuş birisiyim. Deneyimlerimle sizlere katkıda bulunmak istiyorum. Eğitimlerimde jargon veya teknik konuşmalar yerine doğal anlatımı tercih ediyorum. Sizin açınızdan daha anlaşılır olabileceğini düşünüyorum. Herhangi bir şekilde anlamadığınız veya sormak istediğiniz bir konu olursa iletişim bilgilerimden bana ulaşabilirsiniz. Herkese sevgiler... Başarılar diliyorum