İç Mimarlar Odası 25.dönem Genel Merkez Yönetim Kurulu Üyesiydim. Başkent Üniversitesi İç mimarlık ve Çevre Tasarımı bölümünü üçüncülük ve yüksek onur derecesi ile 3,55 ortalama ile tamamladım.Hacettepe Üniversitesi GSF Resim bölümünde ve Anadolu Üniversitesi Tarih bölümlerini tamamladım. Hacettepe Üniversitesi İç Mimarlık bölümünde yüksek lisans yapıyorum. Kişisel eskiz sergisi ve mimarı proje sergileri olmak üzere bir çok sergiye katıldım. 20 üniversiteden 200 iç mimarlık öğrencisinin katıldığı ve ulusal çapta tanınmış tasarımcıların yer aldığı 15. Ulusal İç mimarlık Öğrencileri Buluşmasını gerçekleştirdim. İstikbal Mobilya tarafından gerçekleştirilen mobilya tasarım yarışmasında 2 mobilya tasarımımla 2.lik ve 2.mansiyonödüllerini kazandım.