Yaklaşık 15 senedir finans sektöründe çalışmaktayım. Borsa merakım hepimiz gibi kulaktan dolma bilgiler ile başladı. Duyduğum hisseleri alıp satarak güzel zararlar ettim. Sonrasında bu işi öğrenmem gerektiğini ve kimseye ihtiyaç duymadan işlem yapmam gerektiğini anladım. Teknik analiz eğitimleri yabancı kaynaklar eğitimler derken karlı işlemler yapmaya başladığımı fark ettim. Sonrasında ise yabancı finansörlerin yerli yatırımcımızı kullanmasına dayanamayıp bu tarz bir eğitim hazırlamaya karar verdim. Bu eğitim sonunda herhangi birine ihtiyaç duymadan kendi sisteminizi belirleyerek karlı işlemler yapacağınıza eminim.